luni, 28 decembrie 2009

Obositor !


Acum stau , imi beau cafeaua , fumez o tigara , ma uit pe geam si ma linistesc. Incerc sa ma odihnesc dar prin creier imi trece cate un flash "baa vezi ca la 2 trebuie sa te intalnesti cu x-ulescu" .. ok , bagmias picioarele , si prin capul meu incep fel de fel de rezolvari ale acestei probleme .. asa zisa "partea buna din lucrurile nasoale care se intampla" , sincer , nu sunt ! Incerc sa ma linistesc gandindu-ma la ziua de maine si zicand in sinea mea "baaa maine ma odihnesc , maine dorm mult" cu toate ca in capul meu este o singura eschiva " sa mori tu ca ai sa te odihnesti ! " . Si asa continuam aceast proces de extenuare a trupului si a creierului .

Evident multi o sa ziceti , da ce-ai facut fratica aseara , ai mutat pietre de moara ?! Nu , oboseala sa acumulat incepand din ajunul craciunului .. cand am inceput sa ne adunam de pe drumuri ,drumulete , poteci , si alte locuri , la mine acasa . Evident acolo unde sunt nebuni trebuie si multe tigari , multa bautura , si mancare .. multa ! 3 zile de genul asta, au fost de ajuns !? Nu ! Ieri am avut un majorat , al unei colege de clasa . Bun , suna bine , majorat - bautura , mancare , distractie foarte frumos , ce o mai fi o zi in plus la celelate 3 deja fumate . Mergem la majorat , majorat la care eu trebuia sa fac si poze , dar din nefericire , a trebuit sa fac doar poze , nimic altceva pe langa . Ok , asta 1 ,am tacut nu am zis nimic .. trecem peste , bem o bere fumam 2 tigari ,ne revenim. 2 stiti ca ziceam ceva de muzica mai sus, lasati-o balta .. aia nu era muzica era acel cacat pe care cocalarii si manelarii se rup in figuri chiar dupa primul pahar de vin , sau poate chiar fara alcool : manele si populara. Asta a fost punctul pe "i" , si a fost un "i" luuuung .



Sfat: niciodata sa nu aveti incredere in majoratele colegilor , femei si franele de dacie !

Un comentariu: